[OT] Delphi 7 Personal jest w kioskach
Marek Malkowski
2003-07-23 09:14:22 UTC
Za niecale 10 zl.
Jakby ktos przegapil, a nie ma nic legalnego.
Niespecjalnie cenie to czasopismo, ale tym razem
chyba warto: "Komputer-Swiat Expert"

PS. Ile dostane za reklame?

( 5 lat, he, he )
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.comp.lang.delphi
Piotr Hosowicz
2003-07-23 09:37:31 UTC
Post by Marek Malkowski
Za niecale 10 zl.
Jakby ktos przegapil, a nie ma nic legalnego.
Niespecjalnie cenie to czasopismo, ale tym razem
chyba warto: "Komputer-Swiat Expert"
Ale to jest Delphi 7 Personal na zasadach licencji Personal czy też
Personal na zasadach jakiś komercyjnych czy coś takiego?

BTW Wolałbym C# Buildera, bo jakoś dwa razy nie udało mi się tego
dociągnąć z BSC Polska. Szlag by trafił.
Piotr Hosowicz
Marek Malkowski
2003-07-23 11:17:13 UTC
Post by Piotr Hosowicz
BTW Wolałbym C# Buildera, bo jakoś dwa razy nie udało mi się tego
dociągnąć z BSC Polska. Szlag by trafił.
Mogę wystawić ale mam SDI więc szybko nie będzie.
--
Marcin Wieczorek "T-1000" DELPHI FAQ http://delphi.cartall.com.pl
GG#:237419______________UIN:3692514______________PGP KeyID:F97C2C2E
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.comp.lang.delphi
Piotr Hosowicz
2003-07-23 12:21:44 UTC
Post by Marek Malkowski
Post by Piotr Hosowicz
[...]
Niestety, nieco ponad 280 MB. Popytałem znajomków, ale nikt z
blisko-dostępnych nie ma. Więc pewnie trzeba by to jakoś na noc nastawić
czy coś. Panie Marcinie, uzgodnijmy to na priva (zaraz napiszę), bo jak
się wszyscy rzucą do ściągania to będzie kicha.
Piotr Hosowicz
Marcin Wieczorek
As a computer, I find your faith in technology amusing.
Marek Malkowski
2003-07-23 13:40:44 UTC
Post by Marcin Wieczorek
Post by Marek Malkowski
[...]
No to dupa blada, ew. na raty po kilkadziesiat MB co pare godzin ;)
Moze prosciej plytke wypalic i poczta poslac do zainteresowanych
za zaliczeniem. Ja chetnie za plytke, transport i fatyge zaplace.
Oczywiscie w granicach zdrowego rozsadku ;)

Pozdrawiam
Marek
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.comp.lang.delphi
Piotr Hosowicz
2003-07-23 14:15:16 UTC
Post by Marek Malkowski
Post by Marcin Wieczorek
Post by Marek Malkowski
[...]
Jeśli chodzi o mnie, to już się chyżo ciągnie, na razie jest około 50 MB
i leci jak burza dalej.
Post by Marek Malkowski
Moze prosciej plytke wypalic i poczta poslac do zainteresowanych
za zaliczeniem. Ja chetnie za plytke, transport i fatyge zaplace.
BSC Polska zdaje się że robi coś takiego, to znaczy mogą wypalić i
wysłać, kosztuje to chyba 7 PLN czy coś takiego, ale jak ktoś chce to
niech sprawdzi na stronach, bo nie jestem pewien.
Piotr Hosowicz
Paweł Pawlak
2003-07-23 15:03:35 UTC
Użytkownik Piotr Hosowicz napisał:
[...]
Post by Piotr Hosowicz
[...]
Kiedyś widziałem cenę za nagranie i wysłanie i mało mi oczy nie wyszły.
60 PLN!! Może to pomyłka i miało być 6 PLN. Sprawdziłem teraz i cena
jest nadal aktualna... Nie wiem tylko czy dotyczy ona jedynie "poprawek"
czy wersji testowych/personal też...

http://www.borland.pl/download/

<cytat>
UWAGA - Jeżeli masz problemy ze ściągnięciem poprawek (nie dotyczy
pełnych wersji produktów) i chcesz by zostały one nagrane i wysłane do
Ciebie na płytce - prosimy o kontakt z Katarzyna Wiatrak
(-22 864-14-65). Za nagranie i wysyłkę płytki pobieramy opłatę w
wysokości 60zł.
</cytat>

Pozdrawiam,
Morris
Piotr Hosowicz
2003-07-23 16:00:58 UTC
Post by Paweł Pawlak
[...]
Cholera, przepraszam. To mi się pozajączkowało. A byłem tam niedawno.
Skleroza. No a cena .. Cóż, lekko zatykająca. Bo to powinno kosztować
max 10 PLN, czyli po kosztach. Jako promocja produktu.
Piotr Hosowicz