[OT] Szkolenia i konsultacje
Andrzej Dąbrowski
2013-03-06 14:17:43 UTC
Trochę OT lecz proszę mi wybaczyć ogłoszenie.
Wiem że wielu forumowiczów jest bardzo zaawansowanych, lecz grupę czytają także osoby które mogą uznać moją propozycję za interesującą.

Nie pracuję już w BSC Polska, a zajmowałem się tam między innymi szkoleniami i po przejściu na swoje chcę zaproponować forumowiczom przeprowadzenie szkoleń oraz konsultacje.

Proponowane szkolenia to:
Programowanie w Delphi - 4 dni
Aplikacje klient-serwer - 4 dni
DataSnap - aplikacje wielowarstwowe - 4 dni
Raportowanie w FastReport - 2 dni
XML w praktyce - 2 dni
Obsługa protokołów sieciowych - 3 dni
Projektowanie baz danych - 3 dni

Ceny szkoleń mocno konkurencyjne do BSC, do tego jestem elastyczny i mogę zrobić szkolenie dla mniejszej grupy jak i dojechać do Klienta.

Ot nastał wolny rynek:)

Osoby zainteresowane szkoleniami oraz otrzymywaniem informacji o nowych szkoleniach proszę o kontakt telefoniczny: 664 945 871 lub mailowy: ***@usunac.poczta.onet.pl

Serdecznie pozdrawiam

Sir Daban - Andrzej Dąbrowski
wloochacz
2013-03-06 14:36:19 UTC
Post by Andrzej Dąbrowski
Trochę OT lecz proszę mi wybaczyć ogłoszenie.
Wiem że wielu forumowiczów jest bardzo zaawansowanych, lecz grupę czytają także osoby które mogą uznać moją propozycję za interesującą.
To ja poproszę.
Post by Andrzej Dąbrowski
Nie pracuję już w BSC Polska, a zajmowałem się tam między innymi szkoleniami i po przejściu na swoje chcę zaproponować forumowiczom przeprowadzenie szkoleń oraz konsultacje.
Programowanie w Delphi - 4 dni
To, ze szczególnym uwzględnieniem RTTI (z konkretnym przykładem na
wszystko; TValue, VirtualMethodInterceptor, VirtualInterface), typów
generycznych, LiveBinding. O, a najlepiej z użyciem jakejś wypasionej
bilbbioteki typu Spring4D, Delphi Sorcery czy DORM.
Post by Andrzej Dąbrowski
Aplikacje klient-serwer - 4 dni
W sensie baz danych?
To też.
Post by Andrzej Dąbrowski
DataSnap - aplikacje wielowarstwowe - 4 dni
Rozszerz to o RO SDK i DataAbstract.
Post by Andrzej Dąbrowski
Raportowanie w FastReport - 2 dni
To.
Post by Andrzej Dąbrowski
XML w praktyce - 2 dni
Jak skupisz się na czymś więcej niż proste parsowanie i DataBinding, a
pokażesz XSLT, XPath i XQuery to też.
Post by Andrzej Dąbrowski
Obsługa protokołów sieciowych - 3 dni
To nie...
Post by Andrzej Dąbrowski
Projektowanie baz danych - 3 dni
I to.
Post by Andrzej Dąbrowski
Ceny szkoleń mocno konkurencyjne do BSC, do tego jestem elastyczny i mogę zrobić szkolenie dla mniejszej grupy jak i dojechać do Klienta.
Ot nastał wolny rynek:)
Mógłbym być, ale jeśli to szkolenie będzie co najmniej tak "dobre" jak
na materiałach BSC to Ty zapłacisz mi za szkolenie.
OK? ;-)

A poza tym - gdzie nowości?
FireDAC (o, to może ja zacznę robić szkolenia :D) i FireMonkey?
Do tego iOS i Android (jak się pojawi).
wloochacz
Andrzej Dąbrowski
2013-03-06 15:02:42 UTC
Chciałem napisać że Wloochacza proszę o brak komentarzy, ale uznałem że byłoby to dyskryminujące dla Ciebie:)

Z pewnością mógłbyś mnie wiele nauczyć, a i ja Ciebie co nieco, lecz nie jesteś "targetem" tych szkoleń. Przykłady mam/stworze własne - lecz w zasadzie w tematyce szkoleń to ja się nimi głównie zajmowałem w BSC na przestrzeni ostatnich kilku lat. Odświeżałam przykłady i agendy, stworzyłem szkolenie z FR czy DataSnap. Tak więc jakość ta sama, a cena na pewno niższa.

Co do nowości typu FireDAC czy FireMonkey. Na razie nie ma zbyt wielu użytkowników w Polsce, a musi zebrać się grupa aby zrobić szkolenie.

Co do szkoleń to mam nadzieję że zgłosisz się na wykładowcę na Zlocie i podzielisz swoją wiedzą:) Rozmawiam z Embarcadero o patronacie nad Zlotem i wsparciu go, mam nadzieję że pomogą i uda się go przywrócić.
R.e.m.e.K
2013-03-06 16:27:34 UTC
Dnia Wed, 6 Mar 2013 06:17:43 -0800 (PST), Andrzej Dąbrowski napisał(a):

To ciekawa inicjatywa, choc mam obawy czy bedziesz mial urwanie glowy z tymi
szkoleniami ;-)

Ale ciekawi mnie ...
Post by Andrzej Dąbrowski
Programowanie w Delphi - 4 dni
...co np. tutaj przez 4 dni mozna sie bedzie dowiedziec? Czy to bedzie dla
calkiem zielonych (czyli nagi umysl scisly) czy np. dla juz "oblatanych" w
innych jezykach?
Post by Andrzej Dąbrowski
Aplikacje klient-serwer - 4 dni
DataSnap - aplikacje wielowarstwowe - 4 dni
w PL srednio to widze, poki co wiekszosc ma _chyba_ wersje Pro a tam nie ma
Datasnapa. Jak pisal Wloochacz, ROSDK by sie przydalo.
Post by Andrzej Dąbrowski
XML w praktyce - 2 dni
Czyli?
Moze tego maila zmien, bo taki malo ...prof ;-)

Zycze oczywiscie sukcesow! A jakze.
--
pozdro
R.e.m.e.K
Andrzej Dąbrowski
2013-03-06 22:29:57 UTC
Post by R.e.m.e.K
To ciekawa inicjatywa, choc mam obawy czy bedziesz mial urwanie glowy z tymi
szkoleniami ;-)
Nie spodziewam się urwania głowy, to raczej poboczna część mojej działalności zawodowej. Jednak robiłem to kilka lat i byłem w tym dobry. Choć Wloochaczowi wydaje się to nieprawdopodobne to wielu programistów nie ma czasu na siedzenie i śledzenie nowinek, a chętnie skorzysta z "drogi na skróty" w postaci szkolenia i podyskutowania o swoich rozwiązaniach.
Post by R.e.m.e.K
Post by Andrzej Dąbrowski
[...]
W zasadzie trzeba znać Pascala, choć pewne obycie z Delphi jest mile widziane.
To szkolenie wprowadzające do Delphi i wiele osób pomimo swojego doświadczenia w pisaniu dowiadywało się nowych rzeczy. Najczęściej na takie szkolenia przychodzili "samoucy" którzy chcieli "wyrównać poziom". Jak się pisze to często wpada się w rutynę i z klapkami na oczach coś się rozwija nie znając innych możliwości środowiska. Przykładowo sam omijałem grafikę wielkim łukiem - zawsze tylko bazy danych i bazy danych oraz algorytmy. Dopiero jak dostałem projekt w którym musiałem zrobić rysowanie i to jeszcze skalowalne to siadłem i zaczełem się uczyć.
Post by R.e.m.e.K
Post by Andrzej Dąbrowski
DataSnap - aplikacje wielowarstwowe - 4 dni
w PL srednio to widze, poki co wiekszosc ma _chyba_ wersje Pro a tam nie ma
Datasnapa. Jak pisal Wloochacz, ROSDK by sie przydalo.
Wbrew obiegowej opinii są komercyjne projekty używające DataSnapa, a powoli zdobywa on dużą popularność.
Post by R.e.m.e.K
Post by Andrzej Dąbrowski
XML w praktyce - 2 dni
Czyli?
Jak używać XMLa w Delphi. Jest trochę możliwości i ciekawych rozwiązań, a co więcej od jakiegoś czasu dostępne w wersji Proffesional pomimo że oficjalnie powinno być od Enterprise. Nigdy nie dopytywałem w Embarcadero czy to celowe czy przez przeoczenie:)
Post by R.e.m.e.K
Moze tego maila zmien, bo taki malo ...prof ;-)
Wiem, w planach jest domena, strona itp.. Jeśli pamiętasz swoje początki (wystartowałem w styczniu) to jest ciężko, a szkolenia i konsultacje nie są moją główna działalnością. Umieszczam tutaj informację aby ludzie wiedzieli że skończył się monopol i mają wybór. Podaję namiary na siebie, kto będzie zainteresowany może się dopytać, pozostali zignorować. Nie pcham się z nachalnym marketingiem:)
Post by R.e.m.e.K
Zycze oczywiscie sukcesow! A jakze.
Dziękuję, tego na grupie czasami brakuje - zwykłej życzliwości.
Serdecznie pozdrawiam
Sir Daban
wloochacz
2013-03-07 00:04:15 UTC
Post by Andrzej Dąbrowski
Post by R.e.m.e.K
[...]
I skromny ;-)
Post by Andrzej Dąbrowski
[...]
Pudło.
Zabrzmiało to tak, jakbym nic innego nie robił tylko śledził nowinki i
generalnie nic już nie musiał...
Oświecę Cię; póki co sam rozwijam framework, sam piszę aplikację
biznesową, projektuję i programuję bazę danych, rozmawiam z klientami,
tworzę specyfikację wymagań i projekt systemu oraz robię wdrożenia.
Acha - szkolenia też robię. Zapomniałbym - utrzymuję też potężny system
"legacy" - też sam.

Śledzenie nowinek i pisanie głupot na grupie, to dla mnie taka
odskocznia. Fun.

Innymi słowy - wloochacz jest pewny, że niczego ciekawego dla siebie na
takim szkoleniu się nie dowie. Ani nowego. Nowatorskiego też nie.
Widziałem agendy i przykłady szkoleń. Nuda.
Parafrazując Ciebie - nie od kogoś, kto nie śledził nowinek i napitalał
szkolenia od sztancy, a teraz chce odcinać z tego kupony.
Napisałeś tylko, że jakość ta sama tylko cena niższa. Hmm...

Być może komuś to się przyda i prawdopodobnie (a raczej - na pewno) mam
zdecydowanie zaburzony ogląd rzeczywistości.
Ale z mojego punktu widzenia...
Zresztą, co ja tam wiem - zawsze się dziwiłem kto i po co na takie
szkolenia przychodzi. A przecież przychodzą ;-)
Post by Andrzej Dąbrowski
Post by R.e.m.e.K
Post by Andrzej Dąbrowski
[...]
Ale to frazes jest!
Ja jestem samoukiem - każdy z nas jest samoukiem. Bez "samoukowego"
podejścia daleko się nie zajedzie...
Post by Andrzej Dąbrowski
Post by R.e.m.e.K
Zycze oczywiscie sukcesow! A jakze.
Dziękuję, tego na grupie czasami brakuje - zwykłej życzliwości.
Ależ ja jestem Ci życzliwy!
Jak najlepiej Ci życzę, poważnie.
Tylko proszę - następnym razem przemyśl to co chcesz napisać.
Bo jak na kogoś, kto chce robić szkolenia, to ostatnio Ci na grupie nie
idzie...
wloochacz
Andrzej Dąbrowski
2013-03-07 20:41:47 UTC
Wloochacz nie chce mi się dyskutować, bo jak wspomniałem to nie są szkolenia dla Ciebie,a reszta to bicie piany.

Skoro nie przyjdziesz na szkolenie i nie jesteś zainteresowany to po co tracisz swój cenny czas na komentowanie wątku OT, który niczego dla Ciebie nie wnosi?

A co do "niepotrzebności" to dostałem kilka zapytań o szczegóły, a patrząc po 1 dniu od ogłoszenia na 90% dwa szkolenia się odbędą. Pozwól innym decydować co ich interesuje a co nie.

A co do aktywności na grupie to nie śledzę jej bez przerwy i z reguły ktoś szybciej poda odpowiedź lub sugestię. Kieruję się też złotą zasadą że jak nie mam nic pomocnego do powiedzenia to siedzę cicho.

Sir Daban
wloochacz
2013-03-07 23:30:57 UTC
Post by Andrzej Dąbrowski
Wloochacz nie chce mi się dyskutować, bo jak wspomniałem to nie są szkolenia dla Ciebie,a reszta to bicie piany.
To już ustaliliśmy.
Post by Andrzej Dąbrowski
Skoro nie przyjdziesz na szkolenie i nie jesteś zainteresowany to po co tracisz swój cenny czas na komentowanie wątku OT, który niczego dla Ciebie nie wnosi?
Na to pytanie też już odpowiedziałem.
Post by Andrzej Dąbrowski
A co do "niepotrzebności" to dostałem kilka zapytań o szczegóły, a patrząc po 1 dniu od ogłoszenia na 90% dwa szkolenia się odbędą. Pozwól innym decydować co ich interesuje a co nie.
A tu przyda się czytanie ze zrozumieniem - napisałem wyraźnie o sobie,
nie o innych.
Post by Andrzej Dąbrowski
A co do aktywności na grupie to nie śledzę jej bez przerwy i z reguły ktoś szybciej poda odpowiedź lub sugestię. Kieruję się też złotą zasadą że jak nie mam nic pomocnego do powiedzenia to siedzę cicho.
ORLY?
--
wloochacz